Kapcsolat a vevőkkel és a beszállítókkal
Megvesztegetés:
A vevők bizalmának elnyerése érdekében olyan eszközökkel lehet élni, amelyek törvényes keretek között alkalmazhatók. A cég nevében beszerzést végző munkatársaknak tilos a beszállítóktól pénzt, jelentősebb mértékű ajándékot elfogadni azért, hogy az ő termékeiket, szolgáltatásaikat válasszuk.
Kölcsönös bizalom:
A vállalat törekszik hosszú távú, kölcsönösen előnyös, bizalmon alapuló kapcsolatok kiépítésére a beszállítókkal
Pontos fizetés:
A vállalat mindig törekszik beszállítók számláinak időben és szerződés szerint történő kifizetésére.
Információk:
A vállalat köteles a vevőkkel és a beszállítókkal kapcsolatos információkat bizalmasan kezelni.
Termékfelelősség:
A vállalat jó minőségű, megbízható és biztonságos termékeket kínál a vevőinek, és minden körülmények között törekszik arra, hogy a vállalt határidőket megtartsa. A vállalat csak olyan beszállítóktól vásárol, akik igazolni tudják termékeik eredetét.
Reklámozás:
Tilos minden olyan hamis, túlzó állítás, illetve lényeges információk eltitkolása a termékről, a tulajdonosokról, vezetőkről, munkavállalókról, céggel kapcsolatos eseményekről, a vállalat működéséről, amely a vevők megtévesztését eredményezheti! A beszállítókról mindig hiteles forrásból kell tájékozódni, mielőtt megrendeléseket ad a vállalat.
Garanciavállalás:
A vevők várakozásának kielégítéséhez, együttműködésük elnyeréséhez a lehető legmagasabb színvonalat kell biztosítani a termékek és a kapcsolódó szolgáltatások, valamint a vevőkkel való kommunikáció terén! A beszállítóktól a vállalat minden esetben írásos garanciát vár el a megvásárol termékekre, szolgáltatásokra,